Skip links

11 τα βραβεία για τη Dingo Marketing Team: Βράβευση για τη στρατηγική στις Πηγές Καλλιθέας

11 πλέον τα βραβεία για τη Dingo Marketing Team. Ακόμα ένα βραβείο για το project “Επικοινωνιακή Στρατηγική για τις Πηγές Καλλιθέας”

Με πολύ χαρά ανακοινώνουμε μια ακόμα βράβευση για την εταιρία μας: Ακόμα ένα Silver Award στην κατηγορία Digital Strategy των Tourism Awards. Το project που βραβεύθηκε αυτή τη φορά είναι αυτό της ολοκληρωμένης ψηφιακής επικοινωνιακής στρατηγικής για τις Πηγές Καλλιθέας της Ρόδου.
Οι Πηγές Καλλιθέας είναι ένα από το πιο γνωστά, ιστορικότερα και δημοφιλή αξιοθέατα της Ρόδου, συνεπώς το ζητούμενο ήταν να συγκροτηθεί μια στρατηγική εφαμίλλη της αξίας και της φήμης του.
 

Στόχος: Αύξηση awareness και αύξηση κρατήσεων για εκδηλώσεις

Στόχοι του συγκεκριμένου project πρώτον η αύξηση του «awareness» για τις Πηγές Καλλιθέας σε αυτούς που είχαν αποφασίσει να επισκεφθούν το νησί της Ρόδου, όσο και στους επισκέπτες που βρίσκονταν μια δεδομένη χρονική στιγμή στο νησί.
Δεύτερος και εξ ίσου σημαντικός στόχος ήταν η αύξηση των «κρατήσεων» αναφορικά με τη χρήση του πανέμορφου χώρου των Πηγών Καλλιθέας για ιδιωτικές εκδηλώσεις όπως γάμοι (ιδίως του εξωτερικού) καθώς και για εταιρικές εκδηλώσεις.
 

Ολοκληρωμένη Στρατηγική για τις Πηγές Καλλιθέας

Στο πλαίσιο αυτό εκπονήθηκε από τη Dingo Marketing Team μια σειρά ενεργειών η οποία, όπως είναι ήδη γνωστό στους πελάτες μας, ξεκινά με την δημιουργία μιας συγκροτημένης μελέτης αναφορικά με την επικοινωνιακή στρατηγική του αξιοθεάτου. Μεταξύ άλλων λοιπόν οι ενέργειες περιλάμβαναν:

  • Συγκροτημένο πλάνο επικοινωνιακής στρατηγικής για τα ψηφιακά μέσα, που περιλάμβανε, assessment, άξονες δράσεις, επικοινωνιακά αφηγήματα κ.λπ.
  • Επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας των Πηγών Καλλιθέας ούτως ώστε να είναι εύχρηστη στην περιήγηση και παράλληλα να αποτυπώνει την αίγλη του αξιοθεάτου (διαμόρφωση χρωμάτων, κατάλληλων CTA, διαμόρφωση διαδρομής χρήστη, κ.λπ).
  • Επαναδιαμόρφωση ιστοσελίδας ώστε να είναι «mobile first».
  • Επαναδιαμόρφωση των φορμών επικοινωνίας και της ψηφιακής διαδρομής προς την κράτηση με σκοπό την αύξηση του conversion rate από επισκέπτες σε ενδιαφερόμενους, αναφορικά με την κράτηση του χώρου για εκδηλώσεις.
  • Ενέργειες Search Engine Optimization
  • Συνολική διαχείριση κοινωνικών δικτύων με ομοιομορφία στα σχετικά αφηγήματα και στην οπτική επικοινωνία.
  • Διαφημιστικές Καμπάνιες.
  • Στρατηγική «omnichannel» αναφορικά με την πληροφόρηση και εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων.
  • Στρατηγικές B2B marketing
  • Κ.α.

Αποτελέσματα

Το project κρίθηκε άκρως επιτυχημένο, εξ άλλου αυτός ήταν και ο λόγος που απέσπασε το Silver Award, μια ιδιαίτερα τιμητική διάκριση, αν λάβουμε υπ’ όψη ότι στην ίδια κατηγορία οι άλλοι δύο φορείς που βραβεύθηκαν ήταν πρώτον η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με χρυσό βραβείο και η Blue Star Ferries με χάλκινο βραβείο.

Τα αποτελέσματα των ενεργειών ξεπέρασαν κάθε προσδοκία αφού αυξήθηκε θεαματικά ο αριθμός των επισκεπτών της ιστοσελίδας, ιδίως μέσω οργανικής απήχησης, ενώ η αλληλεπίδραση των χρηστών με το αξιοθέατο στα κοινωνικά δίκτυα είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της απήχησης του καναλιού κατά 600% σε σχέση με προηγουμένως. Αυτό, όπως είναι προφανές είχε άμεση αντανάκλαση στην αύξηση των επισκεπτών του αξιοθεάτου.
Επίσης, εξαιρετικά μεγάλη αύξηση σε σύγκριση με προηγούμενα έτη είχαν και οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος (leads) για διοργάνωση εκδήλωσης στο χώρο των Πηγών Καλλιθέας.
Πολύ σημαντικό στοιχείο της επιτυχίας ήταν επίσης και το αρκετά χαμηλό CPC rate το οποίο εξοικονόμησε αρκετά χρήματα, αυξάνοντας έτσι κατά πολύ την αναλογία κόστους οφέλους.
 

To επόμενο επίπεδο του ψηφιακού marketing

Τη βράβευση δεν τη γιορτάσαμε με ποτά ή κεράσματα, αλλά με ένα γενναίο bucket από τα KFC

Ήδη οι πελάτες που μας γνωρίζουν, ξέρουν ότι ένα από τα στοιχεία που μας χαρακτηρίζει ως ομάδα είναι ότι δεν επαναπαυόμαστε, αλλά αντίθετα αναζητούμε πάντα το «next big thing» στην ψηφιακή στρατηγική των πελατών μας.
Με το 11ο βραβείο της εταιρίας, κλείνει ήδη ένας κύκλος σε αυτό που ήδη σήμερα ως εταιρία αποκαλούμε «παραδοσιακό ψηφιακό marketing». Παρόλο που για κάποιος ο όρος παραδοσιακό και ψηφιακό δεν πάνε μαζί, για εμάς που ξέρουμε τον καταιγισμό των εξελίξεων και θέλουμε να βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά, η ψηφιακή στρατηγική των επιχειρήσεων έχει ήδη πάει σε ένα άλλο επίπεδο, το οποίο οφείλουμε να εντάξουμε στη στρατηγική των επιχειρήσεων με τις οποίες συνεργαζόμαστε.
Αν έχετε απορία για το τί σημαίνουν αυτά και θέλετε να μάθετε περισσότερα, θα σας στεναχωρήσουμε αναφέροντας σας ότι αυτά πλέον τα μοιραζόμαστε μόνο με τους πελάτες της εταιρίας μας για λόγους ανταγωνισμού.
 
Σε δήλωση του στην εφημερίδα Ροδιακή για τη βράβευση, ο Ραφαήλ Κουδούνης, CEO της εταιρίας δήλωσε:

«Το γεγονός ότι δουλεύεις για το δημόσιο, δε σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να κυνηγάς το αποτέλεσμα. Το αντίθετο μάλιστα, εκεί είσαι υποχρεωμένος δύο φορές να δώσεις τον καλύτερο σου εαυτό, γιατί το καλό αποτέλεσμα επηρεάζει πολλούς περισσότερους. Αυτό, το αποδείξαμε και περύσι με την καμπάνια προβολής του Δήμου Ρόδου, #WhatILoveAboutRhodes, η οποία επίσης διακρίθηκε με βραβείο στην κατηγορία της Ψηφιακής Στρατηγικής, φέρνοντας για τον προορισμό εξαιρετικά αποτελέσματα σε μια πολύ δύσκολη χρονικά συγκυρία.
Αντίστοιχη επιτυχία είχε και ο σχεδιασμός της ψηφιακής προβολής του Διεθνούς Μαραθωνίου Ρόδου, την οποία είχαμε αναλάβει δωρεάν για τρία συναπτά έτη, αποσπώντας και εκεί ένα διεθνές βραβείο (2018) και δύο ελληνικά (2019, 2020).
Νομίζω ότι με τη δουλειά μας όλα αυτά τα χρόνια, έχουμε αποδείξει ότι η επιτυχία ενός πρότζεκτ είναι πάντα θέμα επιλογής: Επιλέγεις να μελετάς τις εξελίξεις, επιλέγεις να ψάχνεις συνεχώς τα κατάλληλα εργαλεία, επιλέγεις να λες με εντιμότητα και επαγγελματισμό τι πρέπει να γίνει και τι όχι. Πέραν, του επαγγελματισμού, στις Πηγές Καλλιθέας είχαμε ένα ακόμα κίνητρο να εργαστούμε μεθοδικά. Ως Ροδίτες και ως πολίτες, θέλουμε να βλέπουμε πρακτικές που δουλεύουν σωστά, να εφαρμόζονται και στον δικό μας τόπο».

 

Προηγούμενα Βραβεία


Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω αυτό είναι το 11ο βραβείο για την εταιρία μας. Από τα πολύ πρόσφατα, εμείς ξεχωρίζουμε την περυσινή βράβευση για την ολοκληρωμένη καμπάνια του προορισμού της Ρόδου με τίτλο #WhatILoveAboutRhodes η οποία ως καμπάνια απέφερε για τον προορισμό εξαιρετικά αποτελέσματα σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία για τον προορισμό λόγω COVID, ενώ αγκαλίαστηκε τόσο από τους επισκέπτες του νησιού όσο και από τους τοπικούς stakeholders. Επίσης, ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε και στο project της προβολής του Διεθνούς Μαραθωνίου Ρόδου, την οποία η εταιρία μας είχε αναλάβει για τρία έτη ως χορηγός στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και το οποίο απέσπασε συνολικά τρία βραβεία.
Πιο συγκεκριμένα, το 2021 η εταιρία απέσπασε βραβείο για την καμπάνια #WhatILoveAboutRhodes του Δήμου Ρόδου, το 2020 δύο βραβεία, ένα εκ των οποίων για το Διεθνή Μαραθώνιο Ρόδου, το 2019 τρία βραβεία από το θεσμό των tourism awards και άλλα δύο από το θεσμό των communicator awards. Παράλληλα το 2018 η εταιρία έλαβε βραβείο για την ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική για τη Φάρμα Ρόδου, ενώ την ίδια χρονία απέσπασε ακόμα ένα βραβείο για το project του Μαραθωνίου Ρόδου στα W3 awards.
Παράλληλα, η εταιρία έχει εργαστεί κατά καιρούς και σε πολλά άλλα βραβευμένα project πελατών της όπως όπως η Φάρμα Ρόδου, η πρωτοβουλία Accessible Rhodes και η Asem Island Mobility.
 
 

This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag