Βραβείο υπ' αριθμόν 10, για την καμπάνια #WhatILoveAboutRhodes - Dingo Marketing Team
Δείξε τα όλα
Βραβείο υπ’ αριθμόν 10, για την καμπάνια #WhatILoveAboutRhodes

H Dingo Marketing Team γιορτάζει ένα ακόμα βραβείο σε επίπεδο τουριστικής προβολής και επικοινωνίας, αυτή τη φορά για τη στρατηγική και την υλοποίηση της καμπάνιας “WhatILoveAboutRhodes”. H εταίρία μας κατέκτησε το bronze βραβείο στα Tourism Awards 2021, κάτι που μας κάνει για άλλη μια φορά χαρούμενους. To βραβείο παρέλαβαν ο CEO της Dingo Marketing Team κ. Ραφαήλ Κουδούνης και ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Ρόδου κ. Κώνσταντίνος Ταρασλιάς.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά το Δήμο Ρόδου και πιο συγκεκριμένα το Δήμαρχο Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη, τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού κ. Κωνσταντίνο Ταρασλιά και τη Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου για την άψογη συνεργασία σε όλα τα στάδια σχεδιασμού και υλοποίησης της καμπάνιας #WhatILoveAboutRhodes, αλλά και τους ξένους επισκέπτες του νησιού που την αγκάλιασαν και την υποστήριξαν.

Το Concept της Καμπάνιας:

H καμπάνια τιτλοφορείται «What I Love About Rhodes» η οποία αποτελεί παράλληλα και το hashtag αυτής. Όπως λέει και ο τίτλος, ζητούμενο είναι να επικοινωνηθεί τι αγαπούν από τη Ρόδο οι ίδιοι οι επισκέπτες ώστε να προβληθεί η Ρόδος με τα δικά τους μάτια. Το concept ήταν να επικοινωνηθεί η αυθεντική εμπειρία των ήδη επισκεπτών του νησιού της Ρόδου, μέσα από «ερασιτεχνικά βίντεο» στα οποία οι επισκέπτες του νησιού και ειδικά οι repeaters αφενός δηλώνουν δημόσια αυτό που αγαπούν στη Ρόδο και παράλληλα προτρέπουν αυτούς που τα βλέπουν να επισκεφθούν το νησί.

Η Στρατηγική:

Η Καμπάνια αποτελείτο από δύο μέρη τα οποία λειτουργούσαν παράλληλα και αλληλοβοηθούμενα το ένα με το άλλο. Πρόκειται για συνδυασμό “inbound marketing” και «outbound marketing».

Outbound Marketing:

Το “outbound” (διαφημιστικό) μέρος της καμπάνιας αποτελείται από μια σειρά σποτ τα οποία με χαμηλό CPV προβάλλονταν στα κανάλια επικοινωνίας youtube, google, facebook και instagram.

Ταυτόχρονα χρησιμοποιήθηκαν και Ad Networks τρίτων εταιριών των οποίων οι πλατφόρμες χρησιμοποιούν παγκόσμιες δεξαμενές “big data”. Μέσα από την ανωνυμοποιημένη ψηφιακή συμπεριφορά χιλιάδων χρηστών μας δίνεται η δυνατότητα να στοχεύσουμε σε αυτούς που γνωρίζουμε ότι με βάση το ιστορικό χρήσης τους τους και κατόπιν συμπεριφορικής σκιαγράφησης, ότι ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν στη Ρόδο, ή σε κάποιο ανταγωνιστικό προορισμό κ.λπ. Οι πλατφόρμες αυτές δεν έχουν σχέση με τις αναζητήσεις βάσει λέξεων -κλειδιών (π.χ. Google Ads) αλλά λειτουργούν με συνδυαστικά δεδομένα τρίτων εφαρμογών και cookies.

Για το σκοπό της καμπάνιας είχε δημιουργηθεί επίσης και σχετική ιστοσελίδα «whatiloveaboutrhodes.com» στην οποία περιλαμβάνονται τα βίντεο της καμπάνιας αλλά και 1) Όλες οι αναρτήσεις επισκεπτών που γίνονται με το hashtag «whatiloveaboutrhodes» 2) «Vlogs» (εκπομπές από «Influencers» στο Youtube) με θέμα τη Ρόδο. 3) «Συστάσεις» επισκεπτών.

Παράλληλα, η καμπάνια υποστηρίχθηκε από αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα μέσα από τις αντίστοιχες «σελίδες» στο Facebook & Instagram.

Inbound Marketing:

Παράλληλα, η εν λόγω καμπάνια λειτούργησε και ως “hashtag campaign”. Μέσα από τις διαφημίσεις και τις αναρτήσεις οι χρήστες προτρέπονται να ανεβάσουν το δικό τους βίντεο ή φωτογραφία στα κοινωνικά του δίκτυα κάνοντας χρήση των hashtag #WhatILoveAboutRhodes και #Rhodes με θέμα τι αγαπούν στη Ρόδο ώστε να αυξηθεί το περιεχόμενο του προορισμού στα κοινωνικά δίκτυα και η οργανική του προβολή. Η παραπάνω ενέργεια εξασφάλιζε και την οργανική απήχηση της καμπάνιας, αφού μέσα από του περιεχομένου που αναρτούν οι χρήστες αυξάνονται οι προβολές του προορισμού, αυξάνοντας την απόδοση και μειώνοντας το κόστος. Έτσι επιτυγχάνεται και η «αύξηση περιεχομένου» για τη Ρόδο στα κοινωνικά δίκτυα κάτι που θα μείνει και αφού θα έχει ολοκληρωθεί η καμπάνια.

Στο παραπάνω πλαίσιο δημιουργήθηκε και σχετικός διαγωνισμός ο οποίος προβλήθηκε και μέσω διαφημίσεων. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν όσοι είχαν ανεβάσει μια ανάρτηση με το σχετικό hashtag και νικητής θα ήταν ο χρήστης του οποίου η φωτογραφία ή το βίντεο θα συγκέντρωνε τα πιο πολλά likes ή views. O διαγωνισμός ξεκίνησε στις 27 Σεπτεμβρίου 2020 και διήρκησε όλο τον Οκτώβριο. Ο διαγωνισμός είχε έπαθλο για τον νικητή ή τη νικήτρια δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια προς Ρόδο για το καλοκαίρι 2021 και τα οποία προσφέρει ο Δήμος Ρόδου. Η νικητήρια φωτογραφία συγκέντρωσε 5.745 likes.