Skip links

“Πίσω από τις Mηχανές Aναζήτησης”

Όσοι ασχολούνται με τα εργαλεία πίσω απο τις μηχανές αναζήτησης και τα social media,
κατανοούν πλέον ότι βρίσκεται ένας ολόκληρος κόσμος απο συμπεριφορές, συνήθειες, προτιμήσεις, επιλογές.
Δουλειά μιας ομάδας marketing είναι να αποκωδικοποιεί εκείνες τις συμπεριφορές των δυνητικών

πελατών μέσα απο την διαχείριση των στατιστικών δεδομένων. Οι συνήθειες των χρηστών και οι αντιδράσεις τους εντός του διαδικτύου απεικονίζονται σε πίνακες με δείκτες και μεγέθη τα οποία ο διαχειριστής οφείλει να παρακολουθεί συνεχώς ώστε να ποσοτικοποιεί το πλέον σημαντικότερο χαρακτηριστικό των χρηστών μιας ιστοσελίδας ή μιας εφαρμογής: την εμπειρία.

Μια έμπειρη marketing team στοχεύει στο να παρακολουθεί εκείνες τις αλγοριθμικές μεταβολές των μαζικών δεδομένων ώστε να δουλέψει με κάθε πελάτη ξεχωριστά (customized).Στον μαγικό λοιπόν κόσμο της πληροφορίας και των ψηφιακών αποτυπωμάτων, κάθε ίχνος ”συμπεριφοράς” έχει ειδικό βάρος ως προς την διαμόρφωση του επικοινωνιακού πλάνου. Στοχευμένες μικρο-συμπεριφορές(micro-targeting) και βέλτιστη χρήση των αναλυτικών εργαλείων(ads, analytics, etc.) είναι το βασικό έδαφος για την κατάρτιση αποδοτικού πλάνου που θα οδηγήσει σε αυξημένα έσοδα της επιχείρησης.
Γιατί το διαδίκτυο και το data management είναι αυτό ακριβώς: μετατροπή του ψηφιακού αποτυπωμάτος σε προσδοκώμενα έσοδα.
Οι δυνητικοί διαδικτυακοί πελάτες και ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στην ιντερνετική αγορά καθιστούν αναγκαία την επιστημονική επεξεργασία των δεδομένων. Τα ψηφιακά ίχνη των χρηστών μπορούν να μετατραπούν σε θησαυρό αρκεί να γίνουν οι ακριβείς συσχετίσεις και οι ανάλογες ”εξορύξεις” . Σκάβοντας μέσα στα ορυχεία της πληροφορίας, μέσα στους
 πίνακες(dashboards) των μηχανών αναζήτησης, κατηγοριοποιώντας δείκτες και ρυθμούς μεταβολής, ένας ειδικός στο ψηφιακό marketing μπορεί να στοχοποιήσει κρίσιμη μάζα δυνητικών πελατών και να προλάβει τον ανταγωνισμό, με στοχευμένη επικοινωνιακή καμπάνια και συνεχώς ευέλικτο(flexible) πλάνο. Και λέμε ευέλικτο αφού η συνεχής
προσαρμοστικότητα στις μεταβολές των στατιστικών δεδομένων είναι το ιερό ευαγγέλιο στην τεχνογνωσία του digital marketing. Ποτέ οι χρήστες δεν ακολουθούν τα ίδια μοτίβα επιλογών και προτιμήσεων. Και αυτό γιατί κάθε click, κάθε like, κάθε accept, περιλαμβάνει προηγούμενες εμπειρίες αλλά και μελλοντικά ”θέλω”.Ως μηχανικοί της επιθυμίας οφείλουμε -στον μαγικό κόσμο της ψηφιακής αγοράς- να ακολουθούμε αυτά τα ”θέλω” και να αποκωδικοποιούμε τις συνήθειες των χρηστών με στόχο, για καθε μια ξεχωριστή επιχείρηση, την αριστοποίηση στο ισοζύγιο κόστους/οφέλους των δαπανών για προβολή και επικοινωνία.
Ηλίας Καραβόλιας, Οικονομολόγος-Αναλυτής
This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag