Skip links

3 Τρόποι που Ένα Γυμναστήριο Μπορεί να Ωφεληθεί από τα Social Media.

Με τα social media να κατακτούν σταθερά όλο και μεγαλύτερο κομμάτι των χρηστών παγκοσμίως, μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι είναι κομμάτι της καθημερινότητάς μας την τελευταία 10ετία. Πέραν της χρήσης σε προσωπικό επίπεδο, η επαγγελματική διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί πλέον αναπόσπαστο εργαλείο για μια επιχείρηση που θέλει να ανεβάσει τη φήμη, τους πελάτες και τις πωλήσεις της. Στο παρόν άρθρο θα δούμε μερικές ενδιαφέρουσες τακτικές που ένα γυμναστήριο μπορεί να εκμεταλλευτεί για να μεγαλώσει την παρουσία του στην τοπική αγορά.

1. Δημοσίευση ΠΡΙΝ-ΜΕΤΑ των μελών του.

Οι καιροί που ένα γυμναστήριο αφισοκολλούσε σε κάποιο πινακάκι δίπλα απο την ρεσεψιόν, φωτογραφίες «πριν-μετά» ενός μέλους του έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Μπορεί ο τρόπος αυτός να είναι ρομαντικός όμως πλέον υπάρχουν πολύ πιο αποτελεσματικοί και άμεσοι τρόποι να περαστεί το επιθυμητό μήνυμα. Μια καλά οργανωμένη σελίδα γυμναστηρίου στο Facebook ή το Instagram για παράδειγμα μπορεί να δείξει την ίδια εικόνα όχι στα δεκάδες μέλη που θα περάσουν μπροστά απο τη είσοδο, αλλά σε χιλιάδες ακόλουθους της σελίδας ή και δεκάδες χιλιάδες όταν εφαρμοστεί μια σωστή στόχευση μέσω προωθημένης διαφήμισης.

2. Διάδοση γνώσης και fitness tips.

Ένα συχνότατο παράπονο πολλών μελών είναι οτι οι γυμναστές δεν ασχολούνται όσο θα έπρεπε και νιώθουν χαμένοι στην προσπάθεια να εκτελέσουν τις ασκήσεις και το εκάστοτε πρόγραμμα σωστά. Αυτό σαφώς λύνεται όταν στον χώρο υπάρχουν αρκετοί έμπειροι γυμναστές με διάθεση για βοήθεια, όμως ακόμα και τότε ο μεγάλος αριθμός των ασκούμενων μπορεί να κάνει το έργο τους δύσκολο. Μια γυμναστηριακή «βιντεοθήκη» στο Facebook, το Youtube ή το Instagram (αν μιλάμε για σύντομης διάρκειας βίντεο επίδειξης των ασκήσεων) θα μπορούσε να είναι ο συνδετικός κρίκος για τη λύση του παραπάνω προβλήματος. Ο χρόνος που θα αφιέρωνε ο γυμναστής για να εξηγήσει μια άγνωστη άσκηση στον ασκούμενο, μειώνεται δραματικά, ενώ αν αυτή η συλλογή βίντεο είναι πλήρως ενημερωμένη, μπορεί να λειτουργεί ώς e-coach/ virtual trainer και ο γυμναστής απλά να υπάρχει ως επιτηρητής ασφαλείας και για να λύνει εξειδικευμένες απορίες.
Φυσικά, πέρα απο τα βίντεο επίδειξης ασκήσεων, μπορεί να υπάρχουν επιπλέον βίντεο, άρθρα, φωτογραφίες ή infographics που μεταδίδουν γνώσεις όσον αφορά τη διάρκεια των προγραμμάτων, ιδέες μακροπρόθεσμου αθλητικού προγραμματισμού, σωστής στοχοθέτησης, σωστή επιλογή μεθόδων προπόνησης, συνδυαστικές ασκήσεις, εναλλακτικά προγράμματα αερόβιας άσκησης και αμέτρητων άλλων χρήσιμων πληροφοριών.

3. Διαφήμιση νέων υπηρεσιών ή προγραμμάτων γυμναστικής.

Τα trends στον χώρο του fitness συνεχώς εξελίσσονται αφού υπάρχει ένα τεράστιο κοινό παγκοσμίως που αναζητά νέες, διασκεδαστικές μορφές άσκησης. Μπορεί η κλασσική γυμναστική με βάρη, όργανα ή ασκήσεις σωματικού βάρους να είναι πολύ αποτελεσματική όταν γίνεται σωστά, όμως μια μεγάλη μερίδα του κοινού θέλει η γυμναστική να είναι ταυτόχρονα το χόμπι και το μέσο απόδρασης απο την καθημερινότητα. Νέες μορφές άσκησης που χρησιμοποιούν με ευφάνταστο τρόπο τον πρωτοποριακό εξοπλισμό εμφανίζονται κάθε χρόνο και αργά ή γρήγορα τα μέλη ψάχνουν να δοκιμάσουν τα νέα trends. Με μια σωστή στόχευση μέσω διαδικτυακής διαφήμισης μπορούν να προσελκυθούν δεκάδες νέα μέλη για μια πρώτη δοκιμαστική προπόνηση, χτίζοντας έτσι την πρώτη επαφή και μετέπειτα την πιστότητα του πελάτη- μέλους.
Με τις παραπάνω τακτικές και πολλές ακόμα μπορεί ένα κλασσικό γυμναστήριο να μετατραπεί σε έναν πολυχώρο άσκησης ο οποίος ακολουθεί πρωτοποριακές ιδέες, ερχόμενες απο τους ηγέτες του παγκόσμιου fitness. Τα social media αποτελούν πλέον το σημαντικότερο εργαλείο για τη διάδοση της φήμης στο ευρύ κοινό για κάθε επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί.

This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag