Με χαρά ανταποκριθήκαμε στη πρόσκληση του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου και του προέδρου της κ. Γιώργου Ματσίγκου για τη διεξαγωγή σεμιναρίου με θέμα το “Digital Marketing” στον ξενοδοχειακό Κλάδο. Μας εξέπληξε δε τόσο ο αριθμός συμμετοχής, όσο και το τεταμένο ενδιαφέρον των παρευρισκομένων. Η εκδήλωση διεξήχθη στις 28/01/2020 στο ξενοδοχείο Semiramis.
Στο σεμινάριο μίλησε πρώτα η Αθηνά Καλτσίκη, Marketing Coordinator στην εταιρία μας η οποία αναφέρθηκε σε τακτικές και καλές πρακτικές αναφορικά με το λεγόμενο «visitor generated content» στα κοινωνικά δίκτυα καθώς και την ορθή χρήση «influencers» & «microinfluencers» σε ένα ξενοδοχείο. Στη συνέχεια, ο Μάνος Τεχνίτης CRO της εταιρίας εστίασε στη μεθοδολογία που πρέπει να ακολουθείται στην αναλογία «προσδοκίας» και «εμπειρίας» και πώς αυτό έχει αντίκτυπο στα σχόλια των πελατών και στις σχέσεις των ξενοδοχείων με τους tour operators.
Έπειτα, τη σκυτάλη έλαβε ο Ραφαήλ Κουδούνης CEO της Dingo Marketing Team. Στην εκτενή του ομιλία ο κ. Κουδούνης αναφέρθηκε στην επικοινωνιακή στρατηγική που πρέπει να ακολουθεί ένα ξενοδοχείο μέσα από τα δίκτυα PPC καθώς και τακτικές ανταγωνισμού. Ακόμα, εξήγησε στο πώς μπορεί να δομηθεί σωστά ένα εσωτερικό τμήμα marketing μιας ξενοδοχειακής μονάδας.
Μετά τη λήξη της εκδήλωσης επακολούθησε συζήτηση στα θέματα που παρουσιάστηκαν και παρατέθηκε μπουφέ, προσφορά του ξενοδοχείου Semiramis.