Η Dingo Marketing Team ολοκλήρωσε τη διαδικασία εκπόνησης «πλάνου επικοινωνιακής στρατηγικής με έμφαση στα ψηφιακά μέσα για τη Ρόδο ως τουριστικό προορισμό».
Η συγκεκριμένη μελέτη αποτελεί το πληρέστερο έως τώρα, σχέδιο τουριστικής προβολής για τη Ρόδο ως τουριστικό προορισμό. Για αυτήν εργάστηκε επί ένα έτος ομάδα 7 ατόμων και στις 700 σελίδες του περιλαμβάνονται όλα τα απαραίτητα δεδομένα, πληροφορίες και ενέργειες προκειμένου να αποτελέσει η Ρόδος -και επικοινωνιακά- έναν από τους πλέον ανταγωνιστικούς προορισμούς παγκοσμίως.
Όπως ζητήθηκε, η μελέτη δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας και προβολής, ούτως ώστε ο Δήμος Ρόδου να είναι πλήρως προσανατολισμένος με τις σύγχρονες επικοινωνιακές τακτικές και καταναλωτικές τάσεις (customers’ journey & media consumption).
Σκοπός της μελέτης είναι η ύπαρξη μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής η οποία θα συμβάλλει στη διαχρονικότητα και μέγιστη αποδοτικότητα των ενεργειών προβολής στις οποίες θα προβαίνει από εδώ και πέρα ο προορισμός.
Παράλληλα, η μελέτη λειτουργεί και ως ένα εγχειρίδιο χρήσης στο οποίο θα μπορούν ανά πάσα στιγμή να ανατρέχουν συμβουλεύονται τα αρμόδια όργανα του Δήμου καθώς και οι συμβεβλημένοι με αυτόν φορείς, προκειμένου να προβαίνουν στις αποδοτικότερες κάθε φορά ενέργειες με βάση τον εκάστοτε επιδιωκόμενο στόχο.
Στο πλάνο κατεγράφησαν και μελετήθηκαν όλες οι διαθέσιμες έρευνες και στατιστικά στοιχεία, οπότε αυτό αποτέλεσε και αφορμή ώστε να γίνει για πρώτη φορά οργανωμένη παράθεση στοιχείων που αφορούσαν τον τουρισμό της Ρόδου και προέρχονταν από διαφορετικές πηγές. Το πλάνο περιλαμβάνει καταγραφή και αξιολόγηση της υπάρχουσας κατάστασης, ενώ στη συνέχεια μελετήθηκαν και επεξηγήθηκαν οι άξονες επικοινωνίας.
Στο τρίτο μέρος, παρατίθεται το τελικό εξαγόμενο εκτελεστικό σχέδιο δράσης, του οποίου τα κύρια σημεία επισημαίνονται και επεξηγούνται (π.χ. τρόπος διαμόρφωσης της ιστοσελίδας, ενέργειες σε σχέση με influencers, δράσεις experiential marketing, στρατηγική στα κοινωνικά δίκτυα, καμπάνιες PPC, video marketing, στρατηγική δικτύωσης σε επίπεδο Β2Β, content marketing strategy, brand communication strategy κ.α.). Το σχέδιο δράσης δομείται σε τέσσερις άξονες: α) branding β) brand content γ) brand communication δ) outbound marketing.
Τέλος με βάση τα δεδομένα που μελετήθηκαν καταρτίστηκαν 42 διαφορετικά διαφημιστικά υποκοινά (target segments), ως τα κυριότερα προς στόχευση, και δομήθηκαν λαμβάνοντας υπόψη την εθνικότητα, το ηλικιακό κοινό, τις συνήθειες και το είδος διακοπών που προτιμούν.