Επικοινωνιακή Στρατηγική στην περίοδο COVID-19 - Dingo Marketing Team
Δείξε τα όλα
Επικοινωνιακή Στρατηγική στην περίοδο COVID-19

Η ύπαρξη του κορωνοϊού στην καθημερινότητα μας, αλλά και το γεγονός ότι αυτός απότελεί στοιχείο της απόφασης του καταναλωτή – τουρίστα σχετικά με το ποια επιχείρηση θα επιλέξει, καθιστά απαραίτητη την ένταξη συγκεκριμένων επικοινωνούμενων μηνυμάτων στην επικοινωνιακή στρατηγική της επιχείρησης σας το προσεχές διάστημα. Όλα αυτά, αν και εφόσον βέβαια έχετε επιλέξει να λειτουργήσετε την επιχείρηση σας.

Παρακάτω σας παραθέτουμε μια λίστα με τα σημαντικότερα μηνύματα που πρέπει να εντάξετε στην επικοινωνιακή σας στρατηγική και τα οποία π.χ. θα πρέπει να υπάρχουν στα διαφημιστικά σας μηνύματα, τα newsletter, τις αναρτήσεις σας κ.λπ.

Ως προς την ασφάλεια:

Μεγάλη σημασία έχει όχι μόνο η ασφάλεια αυτή καθ’ αυτή αλλά και το αίσθημα ασφάλειας που πρέπει να μεταδίδετε τόσο επικοινωνιακά όσο και κατά την προσφορά της υπηρεσίας. Εδώ μπορείτε να εντάξετε τα ακόλουθα μηνύματα σχετικά με την επιχείρηση σας αλλά και τον προορισμό:

  • Τα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα που έχετε λάβει για τους επισκέπτες σας, με καλαίσθητες εικόνες και γραφικά.
  • Πληροφορίες στην ιστοσελίδα σας για την πολιτική σας σε σχέση με τον κορωνοϊό.
  • Καλή φήμη της Ελλάδας και ελάχιστα κρούσματα στη Ρόδο.
  • Ότι η Ρόδος είναι μεγάλο νησί, με πολλές δραστηριότητες και μεγάλες παραλίες. Συνεπώς αποφεύγεται εύκολα ο συνωστισμός.

Ως προς την εμπειρία:

Δεν μπορούν να μονοπωλούν μόνο τα μηνύματα για τον COVID-19. Αντίθετα θα πρέπει να δίνετε πάνω απ’ όλα έμφαση σε αυτό το οποίο προσφέρετε ως υπηρεσία (εμπειρία) στον επισκέπτη. Εάν είστε, λοιπόν, ξενοδοχείο φροντίστε να επικοινωνήσετε το χαμογελαστό προσωπικό σας, τους τρόπους που ο επισκεπτης θα χαλαρώσει και θα περάσει όμορφα, το ωραίο σας φαγητό κ.λπ. Προσοχή, να μην εστιαστείτε στα άψυχα ντουβάρια αλλά στις εμπειρίες και τις όμορφες στιγμές που κάποιος θα ζήσει επιλέγοντας εσάς!

Εσωτερικά στην επιχείρηση:

Πολλές φορές η ενδοεταιρική επικοινωνία υπό το πρίσμα των Ανθρωπίνων Πόρων είναι εξ ίσου σημαντική με την επικοινωνία προς τους ενδιαφερόμενους. Στο παραπάνω πλαίσιο, φροντίστε να επικοινωνήσετε στους εργαζόμενους σας ότι πάνω απ’ όλα βάζετε τη δική τους ασφάλεια και κάντε τους και αυτούς να νιώσουν εξ ίσου ασφαλεις με τους επισκέπτες σας. Έτσι θα κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα ενώ παράλληλα θα μεταφέρουν αυτό το αίσθημα και στους πελάτες σας.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη στρατηγική των επιχειρήσεων σε σχέση με τον COVID-19 μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν το ebook και την έρευνα με τίτλο “COVID-19 MAZI” καθώς και το άρθρο με τίτλο “Με το Βλέμμα στο ’21”