Skip links
social media marketing καλοκαίρι τουριστικό marketing ρόδος

7 Ενέργειες  Που Πρέπει να Κάνετε Πριν την Τουριστική Σεζόν του 2019

Βρισκόμαστε λίγο καιρό πριν την έναρξη της φετινής σεζόν, οπότε είναι αναμενόμενο όλες οι τουριστικές επιχειρήσεις να έχουν ξεκινήσει ή να ετοιμάζονται να ξεκινήσουν την ανάλογη προετοιμασία. Τι γίνεται όμως με τις ενέργειες προβολής της επιχείρησης σας, ώστε να έχετε περισσότερους πελάτες το 2019; Στο παρόν άρθρο σας παρουσιάζουμε κάποιες πολύ σημαντικές ενέργειες που πρέπει να κάνετε για την τουριστική σας προβολή, ιδίως σε επίπεδο digital marketing.

1. Προετοιμασία για Θετικά Reviews.

Είναι γνωστή η δύναμη των θετικών reviews και της “κατάταξης” που έχει μια επιχείρηση σε ιστοσελίδες όπως το Tripadvisor και το Google Business. Μάλιστα η πρόσφατη έρευνα με τίτλο Closing The Digital Gap, έδειξε ότι το μεγαλύτερο ποσό τουριστών επηρεάζεται από αυτές τις δύο πλατφόρμες. Το πρώτο λοιπόν που έχετε να κάνετε είναι να προετοιμάσετε τη στρατηγική σας για να λάβετε όσα περισσότερα θετικά reviews μπορείτε. Ένας εύκολος τρόπος να το κάνετε αυτό, είναι να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα Reviewsdock, η οποία επιτρέπει την προώθηση των θετικών σχολίων της επιχείρησης σε ιστοσελίδες κριτικών όπως το Tripadvisor & το HolidayCheck αλλά και στα κοινωνικά δίκτυα. 

2. Υλικό για το Instagram

Το Instagram είναι σύμφωνα με τις έρευνες το πρώτο κοινωνικό δίκτυο αναφορικά με έρευση / επιλογή τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων. Επίσης, ένα άλλο δεδομένο που έχουμε είναι ότι περίπου ένας στους δύο τουρίστες της γενιάς των Millenials ή νεότεροι, έχουν επιλέξει ήδη τις δραστηριότητες που θα κάνουν στον προορισμό, πριν ακόμα ταξιδέψουν. Είναι χρήσιμο λοιπόν, να έχετε εξασφαλίσει μια ενεργή παρουσία στο Instagram ήδη από τον Απρίλιο, ενώ ταυτόχρονα  να προετοιμάζετε το υλικό σας (φωτογραφίες & βίντεο) τα οποία θα χρησιμοποιήσετε μέσα στη σεζόν. Δεν θέλετε, λόγω φόρτου εργασίας, τα κοινωνικά δίκτυα να μένουν πίσω. 

3. Google Remarketing

Εάν η επιχείρηση σας ήδη ασχολείται με καμπάνιες Google Ads, φροντίστε να μην παραλείψετε το λεγόμενο “remarketing”, τα οποία θα πρέπει να ενεργοποιήσετε την “κατάλληλη στιγμή”. Σκοπός είναι να βεβαιωθείτε ότι μέχρι τη στιγμή που οι επισκέπτες σας θα επισκεφθούν το νησί, να μην σας έχουν ξεχάσει.

4. Ιστοσελίδα Εύχρηστη για Κινητά

Οι πιθανότητες πλέον να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας κάποιος με τη χρήση του κινητού τηλεφώνου είναι πλέον τουλάχιστον 80%. Πρόσφατη έρευνα της ABTA έδειξε ότι το 52% των Βρετανών τουριστών κλείνουν πλέον τις διακοπές τους μόνο με τη χρήση κινητού τηλεφώνου. Προβείτε λοιπόν στις κατάλληλες ενέργειες ώστε η ιστοσελίδα σας να είναι εύχρηστη για τις κινητές συσκευές. Μεγάλη προσοχή όμως! Δεν αρκεί απλά η ιστοσελίδα “να ανοίγει” από κινητό ή να είναι διαθέσιμη για κινητό. Πρέπει να είναι κατασκευασμένη με τέτοιο τρόπο που η χρήση με το κινητό πρέπει να είναι εξίσου εύκολη για το χρήση όπως σε έναν υπολογιστή!

5. Google Local Ads

Πρόκειται για το είδος διαφήμισης που παρέχει η Google, ώστε όταν κάποιος ψάχνει κάτι συγκεκριμένο σε μια περιοχή να υπάρχει σχετική διαφήμιση που προβάλλει την επιχείρηση. Εάν για παράδειγμα κάποιος τουρίστας βρίσκεται στη Ρόδο ψάχνοντας να rent a car, με τη χρήση της συγκεκριμένης διαφήμισης θα του εμφανίσει πρώτη τη διαφημιζόμενη επιχείρηση. Προσοχή, αυτή η διαφήμιση δεν είναι η ίδια με τα γνωστά  Google Ads”. Διαφέρουν σε πολλά σημεία και χρησιμοποιούνται με διαφορετικούς τρόπους, που δεν χρειάζεται να αναλύσουμε στο παρόν άρθρο. 

6. Βρείτε αυτόν που θα απαντά στα Online Σχόλια

Κάθε τουριστική επιχείρηση, δέχεται βαθμολογήσεις, σχόλια και κριτικές στα κοινωνικά της δίκτυα και στις ιστοσελίδες κριτικών όπως αναφέραμε παραπάνω. Είναι εξαιρετικά σημαντικό τόσο για τη διαδικτυακή σας φήμη όσο και για την κατάταξη σας να απαντάτε τόσο στα θετικά όσο και στα αρνητικά σχόλια. Εάν τα σχόλια είναι θετικά, είναι πολύ ωραίο να ευχαριστείτε τους πελάτες σας για τα καλά τους λόγια. Ορίστε λοιπόν ένα πρόσωπο ή μια ομάδα προσώπων η οποία θα απαντά στα σχόλια. Μη θεωρήσετε αυτή τη διαδικασία ως χαμένο χρόνο. Τα case study μας έχουν δείξει ότι όσο πιο πολλές απαντήσεις δίναμε χειριζόμενοι τα κοινωνικά δίκτυα των πελατών μας, τόσο καλύτερα αποτελέσματα είχαμε στα κοινωνικά δίκτυα. 

7. Διαχειριστείτε το διαφημιστικό σας budget με σοφία.

Είναι αυτή η περίοδος κατά την οποία θα σκέφτεστε πόσα τουριστικά φυλλάδια να τυπώσετε, που θα τα μοιράσετε και σε ποιους θα πληρώσετε καταχωρίσεις για να μπει η επιχείρηση σας σε αντίστοιχα έντυπα. Προϋπολογίστε το budget σας από την αρχή και δουλέψτε πάνω στη σωστή κατανομή του. Έχουμε παρατηρήσει πολλές φορές πελάτες μας να δαπανούν δυσανάλογα ποσά για καμπάνιες σε σχέση με την απόδοση του. Σκεφτείτε λοιπόν και τοποθετήστε τα χρήματα σας στις αποδοτικότερες ενέργειες και ταυτόχρονα προϋπολόγισε και ένα ποσό -προφανώς-για τις ψηφιακές σας ενέργειες.

This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag