Millenials ονομάζεται η γενιά μεταξύ 1980 και 2000 και όπως κάθε γενιά έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και γνωρίσματα. Ένα από τα χαρακτηριστικά αυτής της γενιάς είναι ότι είναι “ιθαγενείς της τεχνολογίας” σύμφωνα με τον Mark Prensky, είναι δηλαδή “μεγαλωμένοι μέσα στην τεχνολογία και απόλυτα εξαρτημένοι από αυτήν”, Elon Journal of Undergraduate Research.
Οι Μillenials σαν παιδιά της τεχνολογίας που είναι, χρησιμοποιούν το διαδίκτυο σχεδόν σε κάθε πτυχή της ζωής τους, σύμφωνα μάλιστα με το Google Consumer Barometer, το 86% των πελατών της τουριστικής βιομηχανίας πρώτα ερευνούν online και μετά αγοράζουν.
Πού ψάχνουν όμως και τι εμπιστεύονται πριν αποφασίσουν για το πώς θα περάσουν τις διακοπές τους;
Σύμφωνα με το Google Consumer Barometer, το 86% των πελατών της τουριστικής βιομηχανίας πρώτα ερευνούν online και μετά αγοράζουν.
Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, σημαντικότατο ρόλο παίζουν οι συστάσεις το οποίο στην γλώσσα του διαδικτύου μεταφράζεται στις συζητήσεις στα κοινωνικά δίκτυα(google+, facebook, twitter κλπ), ακολουθούν οι απόψεις καταναλωτών δηλαδή τα γνωστά review websites (π.χ Tripadvisor) και τρίτο στην κατάταξη έρχεται το περιεχόμενο, δηλαδή άρθρα σε blogs κλπ.
Κερδίστε το ενδιαφέρον όσο ακόμα ψάχνουν για τις διακοπές τους.
Μην περιμένετε να έρθουν και να δουν την πινακίδα σας ή το φυλλάδιο σας, πεταμένο σε έναν πάγκο.
Χρησιμοποιείστε τα κοινωνικά δίκτυα για να ξεκινήσετε συζητήσεις σχετικά με το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας, ζητήστε από τους πελάτες σας να βαθμολογήσουν τις υπηρεσίες σας σε websites ορατά από όλο τον κόσμο, δημιουργήστε blogs-γράψτε για τις υπηρεσίες σας, γράψτε για την Ρόδο. Γίνετε “ευαγγελιστές” των προϊόντων σας, δείξτε τα με video εκμεταλλευόμενοι το Youtube, την δεύτερη σε επισκεψιμότητα μπάρα αναζήτησης στον κόσμο, δημιουργήστε κίνηση γύρω από αυτά και τοποθετηθείτε στο Local Search της Google ώστε να είστε πιο εύκολα “ηλεκτρονικά προσπελάσιμοι”. Όλα αυτά ενταγμένα σε μια ευρύτερη στρατηγική προώθησης της επιχείρησης σας με στόχο τον Γερμανό στο σπίτι του στο Μόναχο, τον Ρώσο καθώς πίνει vodka στην Αγία Πετρούπολη και τον Ολλανδό καθώς καπνίζει αγέρωχος στο Amsterdam! Κερδίστε το ενδιαφέρον όσο ακόμα ψάχνουν για τις διακοπές τους. Μην περιμένετε να έρθουν και να δουν την πινακίδα σας ή το φυλλάδιο σας, πεταμένο σε έναν πάγκο.
Δημιουργήστε “Μολυσμένους” καταναλωτές
Ζητήστε από τους πελάτες σας να φωτογραφηθούν στο κατάστημα σας, αναρτήστε τις φωτογραφίες στην σελίδα σας στο Facebook, ζητήστε τους να σας βαθμολογήσουν με σκοπό να γίνετε καλύτεροι στις υπηρεσίες σας, δώστε τους κάρτες με τις διευθύνσεις του website σας, του blog σας, στείλτε τους ένα “Καλά Χριστούγεννα” και “μολύνετε τους”!! Οι ευχαριστημένοι και οι δυσαρεστημένοι καταναλωτές είναι σαν να έχουν γρίπη, και η γρίπη κολλάει!