Το Instagram έχει μπει για τα καλά στη ζωή των χρηστών του Διαδικτύου. Έτσι, οι επιχειρήσεις απέκτησαν ακόμη ένα εργαλείο για να προσεγγίσουν τους πελάτες τους!
Μέσα από το Instagram, η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει 400 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως! Για την Ελλάδα, σύμφωνα με πρόσφατη μέτρηση, οι χρήστες του Instagram ξεπαιρνούν τους 284.665.
Κάτι ακόμη σημαντικό είναι ότι οι χρήστες περνούν 21 λεπτά από την ημέρα τους στις πλατφόρμες του Instagram και του Facebook. Ταυτόχρονα, για κάθε 5 λεπτά που δαπανά ένας χρήστης στο κινητό του τηλέφωνο, το 1 λεπτό βρίσκεται σε αυτά τα Κοινωνικά Δίκτυα!
Σε μία έρευνα που έγινε από το Facebook και το Instagram σε 700 χρήστες του τελευταίου Κοινωνικού Δικτύου είδαμε ότι η αλληλεπίδραση των καταναλωτών στο Instagram με μία επιχείρηση μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον τους, αλλά και να φέρει και απευθείας πωλήσεις! Αυτό δε θέλουμε άλλωστε από την προβολή μας;
Οπως σε κάθε άλλο εργαλείο Online προβολής, έτσι και για το Instagram, προτείνουμε τη δημιουργία ενός εταιρικου προφίλ, αλλά και τη δημιουργία διαφημίσεων μέσα σε αυτό!
Ένα ολοκληρωμένο εταιρικό προφίλ στο Instagram περιλαμβάνει μία απλή φωτογραφία προφίλ, κατά προτίμηση με το λογότυπο της επιχείρησής σου. Μην ξεχάσεις να προσθέσεις μία σύντομη περιγραφή για αυτά που προσφέρεις στους πελάτες σου, το website σου και φυσικά ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.
Καλό είναι να έχεις καθημερινή παρουσία στο Instagram, κάνοντας τουλάχιστον ένα post μέσα στην ημέρα! Χρησιμοποίησε το πιο ισχυρό μέσο επικοινωνίας με τον κόσμο του Διαδικτύου: Την εικόνα! Βρες τις κατάλληλες αφορμές να μεταφέρεις στιγμές από την καθημερινότητα της επιχείρησής σου με εικόνες και video που μεταφέρουν μία ιστορία σε όσους σε ακολουθούν!
Καλό είναι να έχεις καθημερινή παρουσία στο Instagram, κάνοντας τουλάχιστον ένα post μέσα στην ημέρα.
Στο post αυτό φρόντισε να συμπεριλάβεις μία σύντομη περιγραφή η οποία προσκαλεί το κοινό που σε ακολουθεί να αλληλεπιδράσει με την ανάρτησή σου! Κάνε μία ερώτηση, ζήτα την άποψή τους, σε κάτι που είναι πάντα σχετικό με την εικόνα ή το video που δημοσίευσες.
Παράδειγμα επιχείρησης από τον χώρο της εστίασης: Δημοσίευσε μία φωτογραφία από ένα πιάτο του καταλόγου σου, με την ακόλουθη περιγραφή: “Το {όνομα πιάτου} είναι η αγαπημένη επιλογή των πελατών μας! Ποια είναι η δική σου αγαπημένη επιλογή όταν έρχεσαι στο {όνομα της επιχείρησής σου};
Τέλος, πρόσθεσε τα Hashtags που χρησιμοποιεί το κοινό σου στο Instagram, καθώς και κάποια που σχετίζονται με την επιχείρησή σου αλλά και με την τοποθεσία που βρίσκεται! Τα Hashtags είναι ένας πολύ έξυπνος τρόπος για να σε εντοπίσουν ακόμη κι αυτοί που δε σε ακολουθούν – ακόμη – στο Instagram!
Χρησιμοποιώντας τις Διαφημίσεις του Facebook, έχεις αυτόματα τις ίδιες επιλογές στόχευσης και στο κοινό του Instagram.
- Δημογραφικά Χαρακτηριστικά.
- Τοποθεσία.
- Ενδιαφέροντα και Τρόπους Συμπεριφοράς.
- Δημιουργία Ομάδων Καταναλωτών που δραστηριοποιούνται στον Instagram και έχουν τα χαρακτηριστικά των πελατών σας. Αυτές οι Ομάδες Καταναλωτών είναι που θα δείξουν τελικά ενδιαφέρον και για αυτό που προσφέρετε στην Αγορά!
Παράλληλα, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι το Instagram είναι πολύ πιο δημοφιλές από ότι το Facebook στα νεανικά κοινά του Διαδικτύου. Έτσι, αν το κοινό σου βρίσκεται σε ηλικίες 13 – 25 ετών, είναι πολύ πιο πιθανό να τους κεντρίσεις το ενδιαφέρον μέσα από εκεί!
Σε κάθε μέσο που χρησιμοποιείς για να επικοινωνήσεις με τους καταναλωτές της αγοράς που θέλεις για πελάτες σου, είναι σημαντικό να θυμάσαι ΓΙΑΤΙ το κάνεις αυτό! Επενδύεις στην προβολή σου γιατί θέλεις οι καταναλωτές αυτοί να μάθουν για ποιον λόγο αξίζει να αγοράσουν αυτό που τους προσφέρεις!
Ενημέρωσε σωστά και ειλικρινά! Σίγουρη συνταγή για επιτυχημένες πωλήσεις! Και ισχύει και για το Instagram!