Δημοσιεύθηκε η έρευνα “COVID-19 και Τουρισμός” η οποία έγινε από τη Dingo Marketing Team σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου και το Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου.
Η έρευνα συμπεριλαμβάνεται στο Ebook με τίτλο «COVID19MAZI» το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν από αυτό το σύνδεσμο: https://dingo.gr/covid19mazi/
Σκοπός του ερωτηματολογίου ήταν να ληφθεί ο σφυγμός της αντίληψης των επιχειρηματιών του τουρισμού αναφορικά με τα αποτελέσματα της κρίσης του COVID 19 καθώς και το προσδοκώμενο χρονικό πλαίσιο επαναφοράς στα προ COVID επίπεδα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 39,3% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η σεζόν έχει ήδη χαθεί ενώ το 51,4% ευελπιστεί σε μια μικρής διάρκειας σεζόν. Παράλληλα ένα 46,2% αυτό που αναζητεί αυτή τη στιγμή είναι συμβουλές για την επιβίωση της επιχείρησης του. Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα όλων των απαντήσεων, κατεβάστε δωρεάν το ebook εδώ: https://dingo.gr/covid19mazi/.
Εκτός των παραπάνω, στο δωρεάν ebook περιλαμβάνονται συμβουλές και καλές πρακτικές που αφορούν στην επικοινωνιακή στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της κρίσης αλλά και μετά το τέλος αυτής. Ενδεικτικές θεματολογίες που παρουσιάζονται σε αυτό είναι:
- Συνέχεια ή παύση ενεργειών digital marketing
- OTA’s και απ’ ευθείας κρατήσεις
- Touchpointsστην εποχή του COVID-19
- H νίκη βρίσκεται στις λεπτομέρειες
Παράλληλα, στο ebook φιλοξενούνται οι εκτιμήσεις από τους κ.κ. Κώστα Χρυσοχοΐδη, Εντεταλμένο τουριστικής ανάπτυξης της Περιφέρεινας Νοτίου Αιγαίου, Κωνσταντίνο Ταρασλιά, Αντιδήμαρχο Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Ρόδου, Μανώλη Μαρκόπουλο, Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, Γιώργο Ματσίγκο, Πρόεδρο του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, καθώς και από την κα Στεργία Έψιμου, Διευθύντρια της ΑΝΚΟ