Μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη, από πλευράς προσέλευσης, εκδήλωση του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου με τη Dingo Marketing Team αποφασίστηκε από το Σύλλογο η διοργάνωση και μιας δεύτερης, αυτή τη φορά σε μεγαλύτερη αίθουσα.
Το σεμινάριο, που έγινε σε συνέχεια του πρώτου, αφορούσε και πάλι το Digital Marketing στον ξενοδοχειακό κλάδο και διοργανώθηκε πάλι με πρωτοβουλία του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου. Το σεμινάριο έλαβε χώρα στις 18/02/2020 και ώρα 19:00 στην Αίθουσα Φαίδρα του Ξενοδοχείου Semiramis και ήταν δωρεάν για το κοινό.
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν οι παρακάτω θεματικές:
Consumer Journey Touchpoints, Ραφαήλ Κουδούνης, Διευθ. Σύμβουλος Dingo Marketing Team
Υλοποίηση Στρατηγικής Content Marketing, Αθηνά Καλτσίκη, Marketeer, Dingo Marketing Team
Τα Data ως Κεφάλαιο: Το χρηματιστήριο των PPC, Ηλίας Καραβόλιας, Σύμβουλος Στρατηγικής, Dingo Marketing Team
Πρώτος έλαβε το λόγο ο Ηλίας Καραβόλιας ο οποίος αναφέρθηκε εκτενώς στο “θόρυβο” του διαδικτύου και την συμπεριφορική ανάλυση αυτών που ανταλλάζουν πληροφορίες, ώστε να καταλήξουν πελάτες σε μία επιχείρηση. Τέλος, εξήγησε τα συμπεριφορικά παίγνια που λαμβάνουν χώρα σε καμπάνιες PPC.
Στη συνέχεια μίλησε ο Ραφαήλ Κουδούνης ο οποιος αναφέρθηκε σε όλα τα ψηφιακά “touchpoints” του πελάτη με το ξενοδοχείο πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την κράτηση του. Ανέλυσε κάθε ένα από αυτά και εξήγησε τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να επέμβουμε στα touchpoints προκειμένου να αυξήσουμε τις πιθανότητες κράτησης.
Τέλος, η Αθηνα Καλτσίκη, αναφερόμενη στο content marketing ανέπτυξε το πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε και να υλοποιήσουμε μια στρατηγική για το περιεχόμενο της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των ebook, της αρθρογραφίας και των email.
Μετά το τέλος της εκδήλωσης επακολούθησε ελαφρύ γεύμα προσφορά του Ξενοδοχείου Semiramis.