Σίγουρα θα έχετε ακούσει για τα “landing pages” και πώς θα αυξήσουν τις μετατροπές των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας πελάτες. Τι είναι όμως τα landing pages και πώς θα βοηθήσουν στους σκοπούς μας; Στο παρόν άρθρο θα δούμε μικρά μυστικά για τις landing pages για καλύτερη απόδοση των καμπανιών σας:
Τι είναι και πώς λειτουργεί το Landing Page
Ποια είναι τα συναισθήματα που νιώθετε τη στιγμή που μπαίνετε μέσα σε ένα κατάστημα για πρώτη φορά; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ; Σας άρεσε ο χώρος; Νιώσατε ζεστασιά; Σας κέντρισε κάτι το ενδιαφέρον; Σας άρεσε η μυρωδιά του χώρου; Το ίδιο πράγμα λοιπόν συμβαίνει και στις ιστοσελίδες.
Φανταστείτε λοιπόν ότι εκεί που σερφάρετε στο Ίντερνετ ή είστε στο Facebook σας εμφανίζεται διαφήμιση από ένα προϊόν που ίσως ενδιαφέρεστε. Κάνετε κλικ στη διαφήμιση και σας μεταφέρει στην ιστοσελίδα της εταιρίας που θέλει να σας το πουλήσει. Το λεγόμενο Landing Page. Η πρώτη επαφή. Η πρώτη εντύπωση ακριβώς όπως με έναν πραγματικό χώρο ενός καταστήματος αλλα ψηφιακό.
Ο διακοσμητής είναι αυτός που θα δώσει ζωή σε ένα φυσικό κατάστημα και θα το μετατρέψει σε ενα πωλησιακο περιβάλλον. Ποιος όμως θα δώσει το ίδιο feeling στο ψηφιακό κατάστημα; Πάμε να δούμε μερικά μυστικά για το πως πρεπει να ειναι ενα landing page.
Τι πρέπει να έχει ένα Landing Page
- Συναίσθημα.
- Να είναι responsive. Να μπορεί δηλαδή να προσαρμόζεται σε καθε είδους οθόνη από το κινητό στον υπολογιστή.
- Να ειναι καλαίσθητο. Ενα καλό και προσεγμένο Design με ωραίες εικόνες και αναλογίες σίγουρα κερδίζει τον αναγνώστη.
- Καλογραμμένα κείμενα. Ειναι σημαντικό το ύφος και η γραφή του κειμένου να εξηγούν απλά και όμορφα το θέμα στον ενδιαφερόμενο.
Τι να αποφεύγετε
- Δεν πρέπει να προσπαθούμε να τους ευχαριστήσουμε όλους. Πρόσφατες έρευνες δείξανε ότι μόνο οι 10 απο τους 100 που θα επισκεφθούν το landing page ίσως να ενδιαφερθούν. Όποτε ότι και να κάνετε ειναι δεδομένο πως το κάνετε μόνο για το 10% των επισκεπτών.
- Κακές αντιγραφές. Μην προσπαθήσετε να αντιγράψετε ενα website που σας άρεσε. Αυτοί έχουν το δικό τους target group, το δικό τους marketing plan και τους δικούς τους στόχους.
- Το landing page σας σίγουρα συνδέεται με τα κοινωνικά δίκτυα. Facebook, Instagram, LinkedIn κλπ. Καλό ειναι λοιπόν να έχουν όλα το ίδιο ύφος, τα ίδια χρώματα την ίδια φιλοσοφία. Δεν θελουμε να μπερδέψουμε τον υποψήφιο αγοραστή και να του προκαλέσουμε ανασφάλεια.
- Μην βιάζεστε να πουλήσετε μεσα απο το site σας. Δείξτε τους ποιος είστε, τι κανετε, και γιατί το κανετε. Χτίστε εμπιστοσύνη με τον υποψήφιο αγοραστή πρώτα και μετά πουλήστε.
- Λάθος Call to Action Button. Φανταστείτε έναν κόκκινο τοίχο και στη μέση ένα κόκκινο κουμπί. Θα το δείτε; Σιγουρα θα δυσκολευτείτε. Έναν κόκκινο τοίχο όμως με ενα κίτρινο κουμπί; Τώρα καταλαβενετε τι εννοώ. Τα κουμπιά στο website σας πρεπει να ειναι τελείως αντίθετο χρώμα με το website.
5 Καλύτερες Πρακτικές για Ένα Landing Page.
- Μιλήστε κατευθείαν στην καρδιά του πελάτη. Πείτε του αυτά που θέλει να ακούσει.
- Πριν δημιουργηθεί απορία στον υποψήφιο αγοραστή την προλαβαίνουμε. Προσπαθούμε δηλαδή να του λύσουμε όλες τις απορίες πριν και τις σκεφτεί.
- Στοχευμένο κοινό και δημογραφικά στοιχεία. Πριν διαφημίσετε το landing page σας και πριν το δημιουργήσετε σκεφτείτε σε τι κοινό απευθύνεστε και σε ποια πόλη χώρα η περιοχή.
- Μην αφήσετε τους επισκέπτες σας να φύγουν απο το site σας έτσι απλά, ακόμη και αν δεν ενδιαφέρονται άμεσα. Πάρτε τους το email ή το κινητό για μελλοντικές επικοινωνιακές καμπάνιες που θα κανετε.
- Καθαρά και έντονα call to action buttons.