Skip links

3 Λόγοι για να Επενδύσετε στο Διαδίκτυο το 2018

Tο μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνει ένας ιδιοκτήτης-διαχειριστής μιας μικρής επιχείρησης είναι να την κρατήσει μικρή.

Επέλεξα να ξεκινήσω αυτό το άρθρο λαμβάνοντας υπόψιν τον επαγγελματία που ενώ βλέπει ως ανταγωνιστή το απέναντι κατάστημα, δεν βλέπει το χάος των αγορών που περνάνε από πάνω, πίσω και κάτω από την επιχείρηση του. Και οι αγορές αυτές είναι αυτές που λαμβάνουν χώρα 24/7 στο διαδίκτυο.
To 2018 σηματοδοτείται ως η χρονία-κλειδί για να εδραιώσει πλέον κάποια επιχείρηση της παρουσία της, όχι για να ξεκινήσει τα πρώτα της βήματα στο διαδίκτυο. Άρα είτε θα επιλέξετε να μπείτε -έστω και καθυστερημένα- στο παιχνίδι, είτε όσο περνάει ο καιρός, το τρένο θα απομακρύνεται. Βέβαια, ως διαδικτυακή παρουσία, δεν νοείται μόνο μια ιστοσελίδα, μια Facebook Page ή μια Instagram Page. Σαν διαδικτυακή παρουσία, εννοώ ένα ολοκληρωμένο πλάνο με σαφή προσανατολισμό και μετρήσιμα αποτελέσματα και το διαδίκτυο είναι ικανό για κάτι τέτοιο.

Η διαδικτυακή παρουσία σας, πρέπει να λογίζεται ως επένδυση και για αυτό θα αναφερθώ σε 3 λόγους που αξίζει να κινηθείτε προς αυτή την κατηγορία.

“87% των χρηστών, ψάχνουν για πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα των τοπικών επιχειρήσεων στις μηχανές αναζήτησης.

1. Μιλάνε οι αριθμοί.

  • Το 2010, μόλις το 44% του πληθυσμού της Ελλάδας, είχε πρόσβαση καθημερινά στο διαδίκτυο, σήμερα το νούμερο είναι περίπου 7.500.000, περίπου 69% του συνολικού πληθυσμού.
  • Το 71% από τα 7,5 εκ πρώτα ερευνούν στο διαδίκτυο πριν αγοράσουν ένα προϊόν.
  • 87% των χρηστών, ψάχνουν για πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα των τοπικών επιχειρήσεων στις μηχανές αναζήτησης.
  • Το 49%, ψάχνει online για να βρει τις χαμηλότερες τιμές.

Επίσης, για περίπου 50% των χρηστών ισχύει ότι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο περισσότερες φορές από κάποιο Smartphone, παρά από κάποιο σταθερό υπολογιστή.

2. Μετρήσιμα αποτελέσματα.

Μια σωστά δομημένη διαδικτυακή παρουσία, το λιγότερο που μπορεί να σας προσφέρει είναι μετρήσιμα δεδομένα. Να ξέρετε με ακρίβεια όχι μόνο πόσοι ήταν οι επισκέπτες σας, αλλά και δημογραφικά στοιχεία αυτών, τα προϊόντα που είδαν, τις σελίδες εξόδου, την ώρα που παρέμειναν σε κάποια σελίδα και άλλους χιλιάδες συνδυασμούς πληροφορίας που αν αναλυθούν σωστά, σας παρέχουν πολύτιμα δεδομένα.
Όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σας παρέχουν στην “business” έκδοση τους, εξαιρετικές δυνατότητες στόχευσης, επαναληπτικού μάρκετινγκ καθώς και πληθώρα από στατιστικά επισκεψιμότητας ώστε να γνωρίζετε για ποια προϊόντα ενδιαφέρεται ο επισκέπτης σας.
Τα παραπάνω δεδομένα με σωστή ανάλυση, είναι παραπάνω από αρκετά για να έχετε μια πλήρη εικόνα σχετικά με την διαδικτυακή σας παρουσία.

3. Ελεγχόμενη Ροή

Η δυνατότητα του μέσου να μετράει “την σκόνη από τα παπούτσια του επισκέπτη” είναι η βάση για μια ελεγχόμενη σε κάθε βήμα ροή του επισκέπτη στην πορεία της μετατροπής του σε πελάτη.

  • Πόσα χρήματα είστε διατεθειμένος να δαπανήσετε για να αποκτήσετε έναν επισκέπτη;
  • Πως θα μετατρέψετε τον επισκέπτη σε ενδιαφερόμενο;
  • Γιατί να επιλέξει το κατάστημα σας;
  • Με ποιό τρόπο θα τον μετατρέψετε σε πελάτη;

Οι παραπάνω ερωτήσεις είναι οι βασικοί πυλώνες προσέγγισης του διαδικτυακού πλάνου επικοινωνίας. Με την βοήθεια ενός επαγγελματία του χώρου (και όχι δεν εννοώ έναν προγραμματιστή ή ένα γραφίστα) θα απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα θέσετε στόχους σε συνάρτηση με τον χρόνο και θα ξεκινήσετε βήμα βήμα να αναπτύσσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο.

This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag