Skip links

Google AdWords: Τι, που, πως, πότε και γιατί;

Λίγο ο Σεπτέμβριος που σηματοδοτεί μία νέα εποχή, λίγο το ότι ξεκίνησαν τα σχολεία… Λίγο το ότι πλησιάζει το τέλος της καλοκαιρινής σεζόν και πολύ πιθανόν να έχεις μία επιχείρηση στον κλάδο του τουρισμού…
Ας πούμε σε γενικές γραμμές ότι πολύ πιθανόν να βρίσκεσαι σε μία φάση περισυλλογής και αναδιάρθρωσης! Κι ας πούμε και για εμένα ότι λίγο η αλληγορία μου για τη διαφήμισή και τις δίαιτες των διακοπών, λίγο ότι έχουν αρχίσει να ακούω πάλι συχνά την έκφραση: „Έχω ακούσει για τα AdWords… Τι μου προτείνεις;“

Με τα πολλά, αποφάσισα σήμερα να ασχοληθώ με τη διαφήμιση στη Google. Αν έχεις αναρρωτηθεί έστω και μία φορά για την προβολή της επιχείρησής σου, κατά πάσα πιθανότητα έχεις συναντήσει και τον όρο Google AdWords. Δεδομένου ότι ξεκινάει και με ένα άκρως δημοφιλές όνομα, δύσκολο να σε αφήσει ασυγκίνητο!

Μου αρέσουν τα AdWords σα μέθοδο προβολής. Μου αρέσουν ακόμη περισσότερο όταν γίνονται σωστά! Ας δούμε λοιπόν τι εννοώ με αυτό:

Θέλω να διαφημισθώ στη Google γιατί το κάνουν όλοι.

Χμμμμμ… Έχεις σκεφτεί ποιοι είναι οι όλοι και πόσοι από αυτούς βλέπουν στο τέλος αποτελέσματα;
Ας το δούμε λίγο πιο αναλυτικά: Επειδή κάνεις ως καταναλωτής μία αναζήτηση για ένα προϊόν και βλέπεις διαφημίσεις στη Google, δε σημαίνει ότι και οι δικοί σου καταναλωτές θα κάνουν την ίδια διαδικασία για να σε βρουν.
Βρισκόμαστε σε μία εποχή όπου ο κάθε χρήστης του διαδικτύου μπορεί να σε βρει σε ένα Website, κάποιο Κοινωνικό Δίκτυο, ή όντως μέσα από μία μηχανή αναζήτησης. Κάθε μία από αυτές τις επιλογές, σου δίνει και τη δυνατότητα να διαφημιστείς!
Γιατί δεν ξεκινάς με το που βρίσκονται οι καταναλωτές σου και στη συνέχεια να καταλήξεις που θα βάλεις τις διαφημίσεις σου;[/vc_column_text][rd_line][vc_column_text]

Τα AdWords είναι φθηνά και δε θα μου κοστίσουν.

Ε…. Πάλι, χμμμμμ… Ποιος σου το είπε αυτό; Θέλω να πω, ναι σίγουρα έχουν χαμηλότερο κόστος, από το να πληρώνεις τετραψήφια ποσα για άλλα μέσα προβολής, αλλά το φθηνό είναι πάντα σχετικό.
Έχεις σκεφτεί πόσο κοστίζει ένα Click, πάνω στα διαφημιστικά μηνύματα του κλάδου σου; (Το λεγόμενο cost per click);
Πόσο συχνά χρειάζεται να εμφανισθεί η σελίδα σου στα αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε να προσελκύσει το πολυπόθητο click που θα οδηγήσει και στην πώληση;
Πόσα ξοδεύει ο ανταγωνισμός σου για διαφήμιση;
Σε πόσες χώρες, πόλεις, περιοχές θέλεις να διαφημιστείς;

Καλά, ας ξεκινήσουμε και βλέπω αν μπορώ να ανταπεξέλθω στο μέλλον!

Fine by me, αρκεί ό,τι κι αν κάνουμε να έχει μία συνέχεια! Σου έχω νέα: Ο τρόπος με τον οποίο είναι συνηθισμένοι πλέον οι χρήστες του διαδικτύου χρειάζεται μία διαρκή προβολή.
Δεν είναι ανάγκη αυτή η προβολή να είναι άκρως επιθετική! Ας είναι πιο ήπια, αρκεί να μην είναι με σκαμπανεβάσματα και τεράστια κενά στα οποία δεν τρέχει η καμπάνια.
Κάτι που έχω συνειδητοποιήσει, ειδικά στον τουριστικό κλάδο, αλλά πιστεύω και στον ευρύτερο είναι ότι:

  • Οι καταναλωτές δε θα σε ψάξουν μόνο τη στιγμή που θα έρθουν να αγοράσουν από εσένα. Θα ξεκινήσουν να ψάχνουν όταν τους δημιουργηθεί το ερώτημα:
    • Που να πάω διακοπές του χρόνου το καλοκαίρι;
    • Τι δώρο να πάρω στον σύντροφό μου στα επόμενα γενέθλιά του.
    • Κάπου είδα ένα ζευγάρι μπότες και μου άρεσαν… Ποια θα είναι η μόδα τον επόμενο χειμώνα;
  • Τη στιγμή που θα αποφασίσουν τελικά να αγοράσουν, εκεί ήρθε η στιγμή να παίξεις σε όρους Remarketing! Γιατί στη σημερινή εποχή, εκεί κερδίζει ο καλύτερος. Και θέλεις να είσαι αυτός μέσα στον ανταγωνισμό, μην κρυβόμαστε!

“Το ποσοστό μετατροπής αυξάνεται έως και 37% με τη χρήση του Google Remarketing (Robolizard).

Θέλω αποτελέσματα… Χθες!

Τέλεια! Απάντησέ μου όμως σε αυτό: Τι ξεκίνησες προχθές για να το επιτύχεις; Γιατί μόνο τότε θα έχεις αυτά τα αποτελέσματα. Στο σήμερα που ξεκινάς, θα έχεις αποτελέσματα στο αύριο.
Αν θέλεις λοιπόν το δικό σου „Χθες“ να είναι το αύριο όπου θα βλέπεις τα AdWords να είναι όντως η επιλογή προβολής που αύξησε τις πωλήσεις σου, έχω να σου δώσω κάποιες ιδέες:

  1. Αναρρωτήσου αν τα AdWords σου έφεραν έως σήμερα τα αποτελέσματα που ήθελες.
  2. Αν όχι, αναρρωτήσου και το γιατί, σκεπτόμενος τα πιο πάνω.
  3. Δες αν είναι μία επένδυση που αξίζει.
  4. Αν δεν είσαι σίγουρος, δες πρώτα τις εναλλακτικές σου. Είπαμε, στην εποχή μας είναι πολλές και αρκεί να επιλέξουμε την κατάλληλη για εμάς.
  5. Αν τελικά είναι η κατάλληλη μορφή διαφήμισης για εσένα σκέψου πότε πρέπει να ξεκινήσεις:
    • Πότε ξεκινούν οι πελάτες σου τις αναζητήσεις;
    • Πότε καταλήγουν και αγοράζουν τελικά αυτό που προσφέρεις;

Έχεις δουλίτσα να κάνεις! Είναι κάτι που αξίζει όμως και σου προτείνω ανεπιφύλακτα να ξεκινήσεις!
 

This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag