Skip links

H διαδικτυακή σας παρουσία. Βασικές αρχές μιας ιστοσελίδας

Η επιχείρηση σας αξίζει να έχει μια διαδικτυακή παρουσία που να ανταποκρίνεται στις υψηλές ανάγκες της εποχής. Μια όμορφη ιστοσελίδα που να προβάλει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, μπορεί και πρέπει να σας φέρνει πελάτες.

Πρέπει να αντιληφθείτε πριν ξεκινήσετε να “ψάχνεστε” για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας ότι αν κατασκευάσετε μια ιστοσελίδα απλά “για να υπάρχει” τότε το έχετε χάσει το παιχνίδι πριν καν παίξετε μπαλα!
“Θέλετε να ενημερώσετε τον χρήστη για ένα προϊόν; Δείξτε του μια μεγάλη, καθαρή φωτογραφία!”
“Τι βασικά χαρακτηριστικά πρέπει να έχει μια σελίδα για να είναι αποτελεσματική;
Κατ’ αρχάς είναι το design. Πρέπει να έχει καθαρό design, με απλές-λιτές γραμμές χωρίς βεβαρυμένο στυλ και γραφικά ώστε να επιτυγχάνονται γρήγοροι χρόνοι φορτώματος (που παίζουν ρόλο στην κατάταξη αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης) αλλα και ταυτόχρονα να είναι χρηστικό για κινητές συσκευές (πάνω από 40% των επισκεπτών θα είναι από μια κινητή συσκευή!)

Θέλετε να ενημερώσετε τον χρήστη για ένα προϊόν; Δείξτε του μια μεγάλη, καθαρή φωτογραφία! Δώστε του συγκεκριμένη επιλογή με ένα Call To Action button και καθοδηγήστε το μάτι του με ένα έξυπνο infographic!
Δώστε στον χρήστη όλες τις απαραίτητες πληροφορίες αλλα μην μείνετε εκεί! Θυμηθείτε ότι στο Footer (το κάτω μερος της σελίδας) μπορείτε να βάλετε ξανά το κεντρικό μενού της σελίδας, να ενσωματώσετε κάποιο βίντεο, να συνδέσετε τους λογαριασμούς στα  κοινωνικά δίκτυα κ.α
Όπωσδήποτε περιλάβετε μέσα στην σελίδα σας, ένα μηχανισμό email subscribe. Ετσι, θα μαζεύεται emails και θα μπορέσετε να χτίσετε τις δικές σας καμπάνιες με σκοπό πάντα την αύξηση των πωλήσεων. Τέλος, στις βασικές απαραίτητες άρχες πλέον που πρέπει να “υπακουει” μια σύγχρονη ιστοσελίδα, είναι οπωσδήποτε το να είναι έτοιμη για S.E.O (να έχουν μπει ήδη τα πρώτα tags, schema και να υπάρχει sitemap) αλλα και σύνδεση με κάποιο Analytics Dashboard.

Πάνω από 40% των επισκεπτών σας θα είναι από μια κινητή συσκευή”
Δεν πρέπει να δαπανήσετε χρήματα για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας και να μην ορίσετε κάποιους δείκτες για να κρίνετε την αποτελεσματικότητα της. Δείκτες όπως η επισκεψιμότητα, ο ρυθμός που κάποιος επισκέπτης συμπληρώνει μια φόρμα ή βλέπει την υποσέλιδα “χάρτης” είναι μια καλή αρχή για να ξεκινήσετε το monitoring της σελίδας σας.
 

This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag