Skip links

5 Λεπτομέρειες για Ένα Σωστό Εστιατόριο

Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες λένε. Έχουν απόλυτο δίκιο μιας και στην περίπτωση της εστίασης, οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν τον πρωταθλητή.

Ακόμα και η μικρότερη λάθος σχεδιασμένη λεπτομέρεια μπορεί να καταστρέψει ολόκληρη την εμπειρία του πελάτη-ακόμα και να τον δυσαρεστήσουν. Παρακάτω θα βρείτε 5 από αυτές τις φαινομενικά λεπτομέρειες, αν τις δείτε προσεκτικά θα καταλάβετε ότι αυτές ορίζουν ένα καλά οργανωμένο εστιατόριο που οι πελάτες εμπιστεύονται να επισκεφθούν.

Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, ανακάλυψαν ότι το χρώμα και το υλικό του τραπεζομάντηλου επηρεάζουν ακόμα και τη γεύση του φαγητού

Ο τρόπος που είναι στημένα τα τραπέζια, δείχνει πόσο έχεις λάβει υπόψιν σου την άνεση των πελατών. Η επιλογή των επίπλων επηρεάζει άμεσα το layout του χώρου. Επίσης, το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένο τα τραπέζια, καθορίζει και την πρώτη και σημαντικότερη εικόνα του πελάτη, πριν καν καλά καλά κάτσει!

Φρόντισε να έχεις καλές πρώτες ύλες, καθαρό μάγειρα, καθαρές συσκευές και φαντασία για να δημιουργήσουν πιάτα που πουλάνε.

Πριν ακόμα ο πελάτης πάρει στα χέρια του το menu για να αποφασίσει τι θα φάει, θα έρθει σε επαφή με την υφή των επίπλων, θα νοιώσει πόσο welcoming είναι η καρέκλα και από το στήσιμο των αντικειμένων στο τραπέζι, θα συνδέσει υποσυνείδητα την κουζίνα και την γενικότερη οργάνωση του καταστήματος. Όσο περίεργο και αν φαίνεται, ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, ανακάλυψαν ότι το χρώμα και το υλικό του τραπεζομάντηλου επηρεάζουν ακόμα και τη γεύση του φαγητού!!!

Βασικά, το menu του εστιατορίου είναι το αντικείμενο το οποίο μέσα σε 5 το πολύ λεπτά είναι υπεύθυνο να ενημερώσει τον πελάτη για τα προϊόντα και για το πόσο πρέπει να πληρώσει για να τα αποκτήσει, όμως τα επιτυχημένα εστιατόρια πάνε πέρα από αυτό! Δημιουργούν την εικόνα του εστιατορίου στο μυαλό του πελάτη και καταφέρνουν να πουλήσουν κάτι παραπάνω που ο πελάτης δεν είχε σκοπό εξ αρχής να αγοράσει!

Όχι δεν εννοώ ότι πρέπει να είναι όμορφος ο σερβιτόρος (όχι ότι δεν μετράει και αυτό!) αλλα το 64% των εστιατόρων σύμφωνα με έρευνα πιστεύει πως ο σημαντικότερος πονοκέφαλος είναι η επιλογή του σωστού προσωπικού. Επί της ουσίας το προσωπικό μπορεί να είναι ο λόγος που κάποιος θα επισκεφθεί ξανά ή όχι ένα κατάστημα. Πρέπει να είσαι τυχερός για να βρεις σωστό σερβιτόρο, αλλα και προετοιμασμένος να εκπαιδεύσεις τον οποιονδήποτε. 

Είσαι εστιατόριο, τι θα έχεις καλό αν δεν έχεις καλό φαγητό. Ότι και να λέμε αν το φαγητό σου είναι χάλια, δεν θα πετύχεις αν δεν διορθώσεις πρώτα αυτό και μετά τα υπόλοιπα. Φρόντισε να έχεις καλές πρώτες ύλες, καθαρό μάγειρα, καθαρές συσκευές και φαντασία για να δημιουργήσουν πιάτα που πουλάνε!

 

This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag