Skip links

Εστίαση: Βλέπεις Καλά; | Η Ιστορία

Στη Dingo ασχολούμαστε με επιχειρήσεις από τον κλάδο της Εστίασης τα τελευταία 3 χρόνια! Έχουμε πολλές επιτυχημένες ιστορίες να μοιραστούμε από διάφορες συνεργασίες μας.
Ψάχναμε λοιπόν ευκαιρία για να μοιραστούμε τις εμπειρίες αυτές και με τον υπόλοιπο κόσμο!

Είναι άλλωστε πολύ ελπιδοφόρο να βλέπεις η δουλειά σου να έχει αποτελέσματα στις πωλήσεις μίας επιχείρησης, σε μία περίοδο όπου ακούς καθημερινά την έννοια “Δε γίνεται”, όταν η συζήτηση γυρνάει γύρω από θέματα ανάπτυξης και βιωσιμότητας. Γιατί να μη μοιραστείς αυτή την ελπίδα και με άλλες επιχειρήσεις και να τους δώσεις ιδέες να αναπτυχθούν κι αυτές με τη σειρά τους!
Η ευκαιρία ήρθε για ακόμη μία φορά μέσω των Creative Workshops που γίνονται στο biscotto coffee+. Αποφασίσαμε λοιπόν αυτή τη φορά να οργανώσουμε ένα Workshop μαζί με τον Ραφαήλ και να επικεντρωθούμε στον κλάδο της Εστίασης.
Η θεματολογία προέκυψε σχεδόν αμέσως. Δεν ήταν δύσκολο άλλωστε. Το μόνο που χρειάστηκε να κάνουμε ήταν να λάβουμε υπόψη όλες τις προκλήσεις που βλέπουμε να αντιμετωπίζουν οι συνεργάτες μας από τον χώρο της εστίασης και να προτείνουμε όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να ξεφύγουν από αυτές.
Η κύρια πρόκληση που αντιμετωπίζει μία επιχείρηση από τον κλάδο της Εστίασης είναι η εξής: Το αντικείμενο αυτό φαντάζει πολύ θελκτικό και σε αρκετούς ανθρώπους. Έχει δημιουργηθεί η εικόνα ότι το να ανοίξεις ένα εστιατόριο, cafe ή οποιαδήποτε άλλη τέτοιου επιχείρηση είναι η εύκολη λύση προς την επιτυχία. Τα πράγματα όμως δεν είναι καθόλου έτσι! Θα συμφωνήσω μόνο στο κομμάτι ότι πρέπει να είναι θελκτική η ιδέα μίας επιχείρησης εστίασης. Καθαρά όμως από τη σκοπιά ότι είναι κάτι πάρα πολύ ενδιαφέρον κι όχι λόγω ευκολίας.
Η επιτυχία ενός χώρου που δημιουργείται για να φιλοξενήσει και να διασκεδάσει τους πελάτες του βασίζεται σε πολλές παραμέτρους. Αυτό το γεγονός αυξάνει κατά πολύ τις απαιτήσεις και προϋποθέτει συνέπεια, επαγγελματισμό και διάθεση όχι μόνο από τον ιδιοκτήτη της ίδιας της επιχείρησης, αλλά από ολόκληρη την ομάδα της. Αυτός είναι και ο λόγος που αν συζητήσεις με κάποιον που εργάζεται σε αυτόν τον χώρο θα σου πει πόσο δύσκολο φαντάζει το να κάνει την επιχείρησή του επιτυχημένη και κερδοφόρα.
 
Κι εδώ έρχεται η στιγμή να πω το κλασικό κι αγαπημένο μου: “Συμφωνώ ότι είναι Δύσκολο! Είναι όμως κι ακατόρθωτο;”
Αντιθέτως, η επιτυχία μπορεί να γίνει εφικτή! Είναι όμως ξεκάθαρα στο χέρι μας και στην επιλογή μας. Θα επιλέξουμε να επικεντρωθούμε σε όλους τους εξωτερικούς παράγοντες, όπως οι κρατικές μας υποχρεώσεις και ο έντονος ανταγωνισμός; Θα επιλέξουμε να ασχοληθούμε με όλα αυτά που δεν μπορούμε να επηρεάσουμε και να αλλάξουμε προς όφελός μας;
Μήπως θα ήταν καλύτερα να επιλέξουμε να επικεντρωθούμε στις εσωτερικές δυνατότητες της επιχείρησής μας και σε όλα αυτά που είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε και να βελτιώνουμε διαρκώς;

Η κάθε επιχείρηση είναι κι αυτή ένας ζωντανός οργανισμός. Όπως ισχύει λοιπόν και με τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, έτσι και σε αυτήν την περίπτωση η επιτυχημένη ή αποτυχημένη πορεία κάθε φορά προδιαγράφεται αναλόγα με το πως χρησιμοποιούμε τις εσωτερικές μας δυνατότητες για να ανταπεξέλθουμε στις εξωτερικές μας συνθήκες.

Ο στόχος όμως είναι να προδιαγράφουμε επιτυχημένες πορείες και να δημιουργούμε όμορφα βράδια στο μαγαζί μας όπου υποδεχόμαστε όμορφα ντυμένοι τους καλεσμένους μας!
Καταλήξαμε λοιπόν στη θεματολογία, στις προτάσεις και τα εργαλεία που θα παρουσιάζαμε την ημέρα του Workshop! Το μόνο που έμενε τώρα ήταν να έρθει αυτή η ημέρα και να γίνουν όλα όπως τα προγραμματίσαμε.
Η ημέρα ήρθε, αλλά τελικά δεν μπόρεσε να έρθει ο Ραφαήλ στη Θεσσαλονίκη! Όπως είπαμε, δεν μπορούμε πάντα να υπολογίσουμε τους εξωτερικούς παράγοντες! Ειδικά όταν αυτοί παρουσιάζονται μόλις λίγο πριν το Workshop!
Σε αυτή την περίπτωση όμως απλά αναπροσαρμόζεσαι, γιατί πολύ απλά οι εσωτερικές δυνατότητες, τόσο οι δικές σου, όσο και της ομάδας σου, σε έχουν προετοιμάσει γι’ αυτό!
 
Δεν ήταν και κάτι τρομερό! Είχαμε καταλήξει μαζί στη θεματολογία και έχουμε την ίδια εμπειρία σε αυτόν τον χώρο! Το θέμα όμως σε αυτές τις περιπτώσεις ποιο είναι: Κάθεσαι να αναλωθείς σε κάτι που έγινε και δεν αλλάζει, ή απλά λες “Ό,τι έγινε, έγινε! Πάμε τώρα στη λύση!”
Κι αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με μία πτήση που χάνεται, ή με μία ομιλία που δεν εξελίσσεται όπως την προγραμμάτισες. Έχει να κάνει και με τον μήνα που δεν είχε τον τζίρο που υπολόγισες, με τον κάθε νόμο που μπορεί να βγαίνει και να σε αποσυντονίζει ακόμη περισσότερο. Ακόμη και με τον ανταγωνιστή που μπορεί να σε πρόλαβε στο παρά πέντε με μία ιδέα που προετοίμαζες εδώ και καιρό.
Οι καταστάσεις της καθημερινότητας είναι πάντα εδώ για να μας εκπλήσσουν και να μας υπενθυμίζουν ότι πολύ απλά δεν μπορούμε να έχουμε τον έλεγχο των πάντων. Η αντίδρασή μας κάθε φορά σε αυτές είναι εδώ για να μας θυμίζει ότι αυτό τελικά δεν πειράζει. Διαφορετικά, δε θα είχε την ίδια πλάκα και το ίδιο ενδιαφέρον η επιχειρηματικότητα. Πολύ πιθανόν να ήταν απλά βαρετή!
Εδώ θα βρείτε την παρουσίαση από το Workshop, για την οποία όπως σας είπα ήμαστε πάρα πολύ ενθουσιασμένοι από την αρχή! Έτσι αποφάσισα να σας την αναλύσω με μία σειρά άρθρων! Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι απλά να μας παρακολουθείτε!

This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag