Skip links

Το Pokemon Go σαν Εργαλείο Guerilla Marketing (!)

Σίγουρα θα έχετε ακούσει για τον χαμό που έχει γίνει με το Pokemon Go, που κατάφερε μέσα σε ελάχιστο χρόνο να συγκεντρώσει εκατομμύρια χρήστες. Αυτό που ίσως δεν ξέρετε είναι ότι σε λίγο χρόνο, η εφαρμογή αυτή θα αποτελεί άλλο ένα εργαλείο του marketing!

Συνδυάζοντας geolocation, επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality) και γνωστό παιχνίδι με τα Pokemon,  η εφαρμογή αυτή κατάφερε να κάνει τους χρήστες της να κάνουν βόλτες στο δρόμο ψάχνοντας για Pokemon ή άλλα πολύτιμα αντικείμενα. Διότι η διαφορά του Pokemon Go είναι ότι ο χρήστης θα πρέπει να μεταβεί φυσικά σε μια συγκεκριμένη περιοχή με χρήση του GPS του ώστε να αλληλεπιδράσει με το παιχνίδι.

Λόγω αυτής της καινοτομίας της η εφαρμογή έχει γινει πολύ γρήγορα δημοφιλής, με τις προβλέψεις να λένε ότι ανταγωνίζεται ήδη τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter ενώ ήδη το Foursquare ανησυχεί για την τύχη του. Ενδεικτικό, ότι ακόμα και στην Ελλάδα -που η εφαρμογή δεν έχει κυκλοφορήσει επίσημα- είναι εξαιρετικά πολλοί οι χρήστες που βρήκαν τρόπο για να την κατεβάσουν. Φανταστείτε λοιπόν, τι θα γίνει όταν θα λανσαριστεί και επίσημα[1].

1. Pokestops δίπλα στην επιχείρησή σας

Αν είστε από τους τυχερούς που η επιχείρηση τους βρίσκεται δίπλα σε Pokestop (=σημείο στο χάρτη όπου οι παίχτες μπορούν να ανεφοδιάζονται και να παίρνουν δωρεάν αντικείμενα), τότε θα δείτε τους περαστικούς να αυξάνονται. Με αυτόν λοιπόν τον τρόπο σίγουρα οι χρήστες θα παρατηρούν και την επιχείρηση σας!

2. Google My Business & Pokestops

Επειδή ο χάρτης του Pokemon GO ουσιαστικά τραβάει δεδομένα από το χάρτη της  Google, έχοντας δηλωμένη την επιχείρηση σας και αν αυτή έχει αρκετή επισκεψιμότητα τότε μπορεί ο αλγόριθμος του παιχνιδιού να μετατρέψει την επιχείρησή σας σε Pokestop, κάτι που σημαίνει περισσότερους φυσικούς επισκέπτες!

3. Lure Pokemons

Μια πιτσαρία στη Νέα Υόρκη ονόματι “L’inizio Pizza”, για να αυξήσει τους περαστικούς του Pokemon Go, εγκαθιστά “ψηφιακά” ΄έξω από το μαγαζί ένα “Lure Module”. Αυτή είναι μια συσκευή του παιχνιδιού (ψεύτικη δηλαδή) που συγκεντρώνει Pokemon στο σημείο του χάρτη που θα τοποθετηθεί και επωφελεί όχι μόνο τον παίχτη που τη βάζει αλλά όλους τους παίκτες που βρίσκονται εκεί τριγύρω, αφού στην ουσία ο χάρτης είναι ένας για όλους. Έτσι η πιτσαρία αυτή μόνο με το Pokemon Go αύξησε τις πωλήσεις της κατά 75%![2]

 

4. Αίτημα για Pokestop

Και πριν καλά καλά η εφαρμογή αρχίσει να αναπτύσσεται, εμείς πληροφορούμαστε ότι τα αιτήματα για να είναι μια επιχείρηση “Pokestop” ή “Gym” για τα Pokemon, πέφτουν βροχή[3]. Μάλιστα ο CEO της εταιρίας της εφαρμογής είπε ότι σύντομα οι επιχειρήσεις θα μπορούν να γίνονται “Sponsored”, δηλαδή να προβάλλονται ή να αποκτούν δικό τους Pokestop μέσω της εφαρμογής. Ήδη, λοιπόν, πολλοί είναι αυτοί που έχουν δει την ευκαιρία![4]

[1] Perez, S. Pokémon Go tops Twitter’s daily users, sees more engagement than Facebook https://techcrunch.com/2016/07/13/pokemon-go-tops-twitters-daily-users-sees-more-engagement-than-facebook/, ‘Pokémon GO’ Is About To Surpass Twitter In Daily Active Users On Android http://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2016/07/10/pokemon-go-about-to-surpass-twitter-in-daily-active-users/#2f9568125174

[2] There’s a Pokémon in my restaurant, and business is booming, http://nypost.com/2016/07/12/pokemania-runs-wild-through-city-causing-crime-accidents/?utm_campaign=SocialFlow&utm_source=NYPFacebook&utm_medium=SocialFlow&sr_share=facebook, Pokémon Go Brings Real Money to Random Bars and Pizzerias, http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-07-11/pok-mon-go-brings-real-money-to-random-bars-and-pizzerias

[3] http://www.inquisitr.com/3306579/pokemon-go-developer-overwhelmed-with-requests-from-brands-yearning-to-be-pokestops/

[4] Niantic CEO Confirms Sponsored Retail Locations Are Coming To ‘Pokémon GO’, http://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2016/07/12/niantic-ceo-confirms-sponsored-locations-are-coming-to-pokemon-go/#303b1825137e

 

This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag