Άρθρα & Μελέτες - Σελίδα 2 από 11 - Dingo Marketing Team
8 Μαρτίου, 2020

3η Ετήσια Ενημέρωση Πελατών Dingo Marketing Team

Για ακόμα μια χρονιά, οι πελάτες της Dingo Marketing Team συγκεντρώθηκαν για να συμμετέχουν στην καθιερωμένη ετήσια ενημέρωση πελατών της εταιρίας αναφορικά με τις νέες τάσεις […]
4 Μαρτίου, 2020

H Dingo Μεγάλος Χορηγός του Youth Entrepreneurship Club

Τα όνειρα δεν έχουν φρένα. Ιδίως όταν συνδυάζονται με πράξη, νεανικό ζήλο και επιχειρηματικό πνεύμα. Η Dingo Marketing Team, έχει τη χαρά να είναι τροφοδότης υλοποίησης […]
25 Φεβρουαρίου, 2020
Σεμινάριο Digital Marketing Ρόδος Dingo Marketing Team Συλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου

2o Σεμινάριο Digital Marketing σε Συνεργασία με το ΣΔΞΡ

Μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη, από πλευράς προσέλευσης, εκδήλωση του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου με τη Dingo Marketing Team αποφασίστηκε από το Σύλλογο η διοργάνωση και μιας δεύτερης, […]
19 Φεβρουαρίου, 2020
behavioral economics

Πως τα Συμπεριφορικά Οικονομικά επιδρούν στο Digital Marketing

Στο διαδίκτυο απλώνεται ένα αόρατο πλέγμα συνεχούς ροής πληροφοριών και δεδομένων με αποτέλεσμα κάθε βάση επεξεργασίας στοιχείων να είναι ένα τεχνικό οικοσύστημα ποσοτικοποίησης και παραμετροποίησης εμπειριών, […]
15 Φεβρουαρίου, 2020

Χρηματιστές της Πληροφορίας

Ο κόσμος του internet είναι ένα ολόκληρο σύμπαν συναλλαγών μεταξύ χρηστών και επιχειρήσεων. Ένας κόσμος προσφοράς και ζήτησης προιόντων και υπηρεσιών. Αλλά ας επικεντρωθούμε σε έναν […]
14 Φεβρουαρίου, 2020

Η Dingo Μέλος του Diversity in the WorkPlace

Σε μια κοινωνία που εξελίσσεται διαρκώς, σε μια τεχνολογία που έχει καταρρίψει τα εδαφικά σύνορα στην ευκολία και στην ταχύτητα της επικοινωνίας, η μισαλλοδοξία και ο […]
12 Φεβρουαρίου, 2020

Υπερήφανος Υποστηρικτής του Σχολείου Τουρισμού Ρόδου

Η Dingo Marketing Team είναι υπερήφανος υποστηρικτής στο Σχολείο Τουρισμού On Tour, που γίνεται για πρώτη φορά στη Ρόδο. Το Σχολείο Τουρισμού διοργανώνει το ΙΝΣΕΤΕ σε συνεργασία […]
11 Φεβρουαρίου, 2020

“Πίσω από τις Mηχανές Aναζήτησης”

Όσοι ασχολούνται με τα εργαλεία πίσω απο τις μηχανές αναζήτησης και τα social media, κατανοούν πλέον ότι βρίσκεται ένας ολόκληρος κόσμος απο συμπεριφορές, συνήθειες, προτιμήσεις, επιλογές. […]